مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

  • ۰
  • ۰

همانطو که میدانید راه انداختن هر کسب و کاری نیازمند دانش و توانایی هایی است که هر فرد برای موفق بودن باید آن را کسب گند.

همچنین هر کسب و کاری مزایا و معایب خاص خودش را دارد. که در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب  پرورش کبک را نیز به طور خلاصه بررسی کنیم.

برای شروع اولین مرحله گرفتن مجوز پرورش کبک میباشد. که بسیار مسیر طولانی و پر درد سری دارد. دومین مرحله آماده سازی مکانی برای نگهداری آنها است که اصلی ترین مرحله می باشد. 

لازم به توضیح است که پرورش کبک به دو صورت تخمی و گوشتی امکان پذیر است که درآمد حاصل از پرورش کبک به صورت تخمی نیز بیشتر است. 

مرحله سوم تهیه دان و خرید تجهیزات مخصوص جوجه کشی می باشد و در نهایت شما برای اینکه سود پرورش کبک خود را بالا ببرید باید تجهیزات گرمایش و سرمایش و دیگر امکانات مربوط به نگهداری کبک را خریداری کنید.

نکته ای که در اینجا جالب است اینکه پرورش کبک نیازمند فضای کوچکی است که این موضوع جزء معایب و محاسن پرورش کبک به شمار می آید.

به این علت که تهیه مکان کوچک نیازمند سرمایه کم می باشد ولی از طرفی این فضای کم باعث میشود کار راحت و بدون دردسر دیده و با مدیریت آسان دیده شود.

تمامی این مسائل ریسک بالایی دارد، چرا که پرورش کبک نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی می باشد.

 

www.sargonstone.com

 

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • مطلب نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی