مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

  • ۰
  • ۰

در سالهای اخیر غلات زیادی در سبد خانوارها قرار گرفته مانند دانه چیا. این گیاه علی رغم کشت سخت و پردردسر آن، دارای خواص زیادی می باشد. که بی توجهی مسئولان و دولت در این مسئله نقش بسزایی دارد.

بحران آب، شرایط آب و هوایی نامساعد و توجه به خاک کشت بذر چیا، خرید بذر مناسب چیا همگی از اصلی ترین مشکلات کاشت دانه چیا میباشد. همین مسائل باعث میشود تا سرمایه گذاران ریسک نکنند و به سمت کاشت دانه چیا در ایران نروند.

شما برای پیشرفت در بخش کشاورزی باید از ماشین آلات پیشرفته در مراحل کاشت، داشت و برداشت استفاده کنید که این موضوع بسیار هزینه بر می باشد.

وجود دلالان تاثیر بسزایی در قیمت دانه چیا دارد. در واقع در زمان خرید دانه چیا باید به کیفیت و مرغوبیت بذر و یا دانه توجه کرد. در غیر اینصورت محصول شما از کیفیت خوبی برخوردار نیست و این مسئله باعث می شود تا در فروش دانه چیا به مشکل مواجه شوید.

البته ناگفته نماند خاصیت های این دانه زیاد است و دانه چیا برای لاغری بسیار مناسب است. ولی این موضوع نباید شما را از مضرات دانه چیا دور کند، چرا که افراد دارای سوء هاضمه در مصرف آن باید تعادل را رعایت کنند.

همانطور که میدانید بی توجهی مسئولین در بخش کشاورزی کشور باعث میشود تا سرمایه گذاران در بخش کشاورزی متحمل ضررهای هنگفتی بشوند. 

بخش کشاورزی در زمینه تأمین منابع مورد نیاز مالی به علت توسعه نیافتگی بازارهای مالی کشاورزی، مواجه است. که دولت باید به تقویت ساختارهای مالی و توسعه ابزارهای مالی بپردازد. در غیر اینصورت سرمایه گذاری در این بخش با شکسنت قطعی مواجه است.

از اینرو ما در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع خطوط تولیدی نوین با علم روز آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.sargonstone.com

 

  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • مطلب نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی