مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

  • ۰
  • ۰

انگشتر نقره

همانطور که میدانید انگشتر یکی از اصلی ترین زیورآلاتی است که قرن هاست مورد استفاده قرار گرفته است. هریک از انگشتان دست قابلیت این را دارند که از انگشتر برای زینت دادن به دست مورد استفاده قرار بگیرند. از انگشت انگشتری دست چپ معمولا برای نشان دادن تعهد و ازدواج استفاده میکنند. 

انگشتر را از یک رکاب فلزی می سازند که معمولا جنس رکاب یا طلا می باشد و یا نقره، ضمن اینکه در برخی موارد از فلز استیل نیز برای ساخت انگشتر استفاده میکنند.

انگشتر توسط کسانی ساخته می شود که از مهارت بالایی برخوردار هستند و توانایی این را دارند که بتوانند طرح های زیادی را بر روی آن پیاده سازی کنند.

برای تزئین انگشتر از نگین ها و سنگ های مختلفی استفاده می شود که جذابیت منحصر به فردی را به انگشتر می دهد. انگشترزنانه را در طرح های ظریف تر می سازند تا بر روی دست های مختلف ظاهر زیبایی داشته باشد.

در عوض برای انگشتر مردانه از نگین های  درشت تر استفاده میکنند تا به خوبی بتواند نمایان شود. معمولا مردان از طلاق زرد نمیتوانند استفاده کنند و ترجیح میدهند از جایگزین آن مانند انگشتر نقره مردانه استفاده کنند .

سایت جواهر یک مجموعه فروش اینترنتی زیورآلات نقره و جواهرات مردانه می باشد که در انواع مختلفی مانند: گردنبند نقره، گوشواره نقره، نیم ست نقره زنانه، سرویس نقره، دستبند چرم و... است که تمامی محصولات خود را به همراه شناسنامه اصل ضمانت کالا به شما ارائه می دهد.

برای ورود به وب سایت جذاب جواهرسایت می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و یا اینکه به آدرس اینترنتی www.javaher.site مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۱/۰۶
  • مطلب نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی