مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

  • ۰
  • ۰

ماسک جراحی، پرستاری

از ماسک تنفسی برای جلوگیری از انتقال بیماری استفاده می شود و معمولا اوج استفاده از ماسک در فصل پاییز و زمستان است که افراد در معرض سرماخوردگی و آلرژی قرار دارند. 

این ایام که روزهای بهاری سال 99 سپری می شود تمامی مردم جهان با ویروس جدیدی به نام کرونا ویروس درگیر هستند. این ویروس در اندازه بسیار کوچک با مقیاس نانومتر می باشد. خط تولید ماسک فیلتر دار در این روزها بسیار پرطرفدار شده است چرا که به گفته پزشکان این نوع ماسک و همچنین ماسک سوپاپ دار می توانند تا حدی از انتشار و انتقال این ویروس جلوگیری کند.

البته از آنجائیکه به شدت توصیه شده است تا همه افراد حتی افراد سالم نیز باید از ماسک  استفاده کنند یکی از مواردی که افراد سرمایه دار را وسوسه می کند راه اندازی خط تولید ماسک پرستاری است. 

مواد اولیه تولید ماسک پزشکی در ابتدای امر نیازمند پارچه های بسیار مرغوب می باشد و خرید تجهیزات و دستگاههای که بتوان ماسک را تهیه کرد. 

خرید تمامی تجهیزات آن هزینه زیادی از سرمایه شما را مصرف می کند اما ممکن است این خط تولید آن چنان سودی نیز برای شما نداشته باشد. 

چرا که استفاده از ماسک همیشگی نیست و قطعا بعد از اتمام بیماری کاربرد کمتری در بین مردم دارد. بهتر است در انتخاب خط تولید خود کمی با دقت و برنامه ریزی عمل کنید چون در این راه تنها موردی که بسیار مهم است سرمایه شما بوده و اگر سنجیده عمل نشود همان سرمایه اولیه شما نیز از بین می رود. 

شرکت سارگن استون یک مجموعه بزرگ و حرفه ای در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی پردرآمد می باشد و شما با دریافت مشاوره های رایگان از افراد متخصص در این شرکت و با توجه به میزان سرمایه ای که دارید می توانید یکی از مناسب ترین خطوط تولیدی را برای خود انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه انواع خط تولید به آدرس شرکت مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • مطلب نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی