مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خط تولید سویا

دانه سویا از خواص بسیاری برخوردار است که حتی به دنیای آجیل ها هم راه پیدا کرده است و طرفداران خاص خودش را دارد. 

از دانه سویا فرآورده های مختلفی مانند:

  • شیر سویا
  • پروتئین سویا 
  • پودر سویا
  • سس سویا
  • آرد سویا
  • مایونز سویا و...

از همین رو ایده کارخانه تولید سویا فله و یا فرآورده های آن این روزها بسیار پر سرو صدا می باشد و خیلی از افراد می خواهند در این راه سرمایه گذاری کنند. 

اما هزینه تجهیزاتی که برای تولید آن باید خریداری شود بسیار بالا می باشد و یا اینکه هزینه تبلیغات برای شناساندن محصول به جامعه بالا است و ممکن است در مراحل اولیه بیشتر سرمایه شما را درگیر خودش کند. 

ساخت پروتئین سویا و آرد سویا یکی از دو محصولی است که از فرآورده های سویا می باشد و بسیار پرطرفدار می باشد. اما نحوه تولید آنها بسیار پیچیده می باشد و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد فکرکنند که از مواد معدنی و پروتئینی بسیار زیادی برخوردار هستند.

اما در روند تولید آنها ممکن است بسیاری از این مواد مفید و پر ارزش آن از بین برود که در نهایت با اضافه کردن مواد افزودنی آنها را قابل استفاده میکنند که در نهایت ارزش غذایی آنها بسیار پایین می باشد. 

و این موضوع از مشکلات خط تولید سویا و فرآورده های آن می باشد که کمتر کسی به آن توجه دارد. در کارخانه سویا برای تولید شیر سویا آنقدر از مراحل مختلف و درجه حرارتی بالا سویا را عبور می دهند که در نهایت بخش زیادی از ارزش اولیه آن از بین می رود.

از این رو بهتر است در خط تولیدی سرمایه گذاری کنید که به شما اطمینان بدهد میتواند از آن سود بسیار بالایی نصیبتان شود. 

شرکت سارگن استون به شما خطوط تولیدی متنوعی معرفی میکند که می توانید بر اساس میزان سرمایه ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. 

از افراد با تجربه این شرکت راهنمایی و مشاوره های رایگان دریافت کنید تا بتوانید از صفر تا صد این خطوط تولیدی آگاهی پیدا کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

کاربرد میلگردهای شیشه ای در تسمه های ماشین نساجی، ریل ها، محافظ اتوبان ها، درب ها و چارچوب پنجره ها می باشد. 

البته میلگرد شیشه ای با نام های دیگری مانند: میلگرد کامپوزیت، پلیمری، فایبرگلاس، میلگرد GFRP می باشد که خط تولید میلگرد شیشه ای این روزها بسیار پرطرفدار شده است و افراد زیادی در این خط تولید سرمایه گذاری کرده اند که البته از مشکلات تولید میلگرد شیشه ای نیز هنوز اطلاعات کافی ندارند به دلیل اینکه این خط تولید یکی از خط تولید های تازه کار می باشد ومدت زمان زیادی از حضور آن نیز نمی گذرد. 

خط تولید میلگرد کامپوزیت از آن دسته خطوط تولیدی می باشد که با توجه به نوظهور بودن آن کاربردهای زیادی دارد اما در مقابل نیز از مشکلات و معایبی برخوردار است که عبارتنداز:

  • نامناسب برای استفاده از آنها در سازه ها
  • غیر قابل انعطاف 
  • نامقاوم و تغییر ظاهر در مقابل حرارت 

یکی از دلایلی که باعث شده این میلگردها با آن حجم از فروش روبه رو نشوند قیمت میلگرد کامپوزیتی است که ممکن است با قیمت میلگردهای دیگر که از نظر کارایی و کیفیت در درجه بالایی قرار دارند برابری نکند ضمن اینکه میلگردهای شیشه ای از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نیستند. 

بر خلاف اینکه برخی گمان میکنند می توانند در این راه سرمایه گذاری کنند و سود میلگرد شیشه ای می تواند آنها را به موفقیت های برساند، قیمت آن با کیفیت همخوانی ندارد و ممکن است این میلگرد به اشتباه و نادرست در بازار معرفی شود و افراد پس از خرید آن به مشکلات زیادی دچار شوند. 

سرمایه گذاری کردن در مسیرهایی که با دشواری های فراوان روبه رو هستند جز شکست و از دست دادن سرمایه برای شما عاقبت دیگری ندارند. 

بهتر است در راهی قدم بگذارید که هم از کار کردن لذت برده و هم بتوانید سود رو به بالا و روند ثابتی را در کسب وکار خود داشته باشید. 

شرکت سارگن استون با انواع خطوط تولیدی که در اختیار دارد علاوه بر تجربه چندین ساله ای که در این زمینه ها دارد می تواند فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. 

با دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه این شرکت می توانید با نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شوید و بهترین گزینه را با توجه به سرمایه خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

بهترین نوع چوب که بتوان از آن چوب بستنی را تولید کرد چوب صنوبر، تبریزی که برای تولید چوب بستنی نباید دارای حباب، شکاف و فضای خالی باشد. 

البته لازم به ذکر است که بیشتر چوب و الوارهایی که برای تولید چوب بستنی به کار میروند صادراتی هستند و همین موضوع باعث می شود که برای تهیه مواد اولیه کاملا به مشکل بخورند. 

به طور کلی کیفیت چوب بستنی کاملا به این بستگی دارد که شما چوب اصلی را به وسواس بیشتری انتخاب کنید و چوب موردنظر عاری از هرگونه مشکل از نظر بافت و ساختار و آلودگی باشد. 

به طور کلی از بیشتر درختان می توان چوب بستنی تولید کرد اما درجه کیفی هر یک از آنها کاملا متفاوت می باشد. 

طرح تولید چوب بستنی چندی است که رواج پیدا کرده است و این موضوع ذهن بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. کارخانه خط تولید چوب بستنی یکی از آن ایده هایی است که خیلی از افراد احساس میکنند می توانند از آن به درآمدزایی بالایی برسند. 

برای راه اندازی این کارخانه هزینه های زیادی برای خرید دستگاه تولید چوب بستنی لازم است که بیشتر سرمایه شما را به خود اختصاص می دهد. 

ضمن اینکه برای راه اندازی کارخانه تولید چوب بستنی باید مساحت بزرگی را در نظر بگیرید مخصوصا انبار وسیعی برای نگهداری الوارها و چوب های اولیه که محیطی کاملا تمیز و بهداشتی و به دور از رطوبت می باشد را برای آنها در نظر بگیرید که از مشکلات تولید چوب بستنی در نظر گرفتن مکانی با وسعت زیاد می باشد چرا که حجم دستگاههای برش و پرس نیز زیاد است و باید در فضای مناسبی قرار بگیرد. 

 از دیگر مشکلات تولید چوب بستنی می توان به فروش چوب بستنی اشاره کرد که ممکن است با قیمت های مختلفی در بازار مشاهده شوند تفاوت قیمت ها به این دلیل است که چوب بستنی ها را از درختان مختلف تهیه میکنند و کاملا کیفیت آن به نوع درخت موردنظر می باشد. 

اما در نهایت فروش چوب بستنی آنقدر هم با سود بالا همراه نمی باشد چرا که این محصول از قیمت بالایی برخوردار نیست و حتی کاربرد بسیار زیادی ندارد که آن هم در کارخانجات تولید بستنی و برای مصارف پزشکی می باشد و ممکن است حجم بسیار بالایی را لازم نداشته باشند و بر حسب تولیدات و مصارف خود سفارش بدهند. 

بهتر است در زمینه ای سرمایه گذاری کنید که میدانید می توانید در آنها به سوددهی بسیار بالایی برسید و از آنجائیکه انواع خطوط تولیدی در بازار وجود دارند که شمارا زودتر به هدف برسانند بهتر است تصمیمات عجولانه ای نگیرید. 

شرکت سارگن استون که دارای خطوط تولیدی پرسودی می باشد به شما این امکان را می دهد که بتوانید یکی از این خطوط را انتخاب کنید. 

مزیت این خطوط تولیدی این است که شما بتوانید از میان آنها با توجه به میزان سرمایه خود و توانایی کسب وکار موردنظر خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

مشتقات آلوئه ورا

از زمان ظهور آلوئه ورا مدت زیادی نمی گذرد ولی به محض ظهور آن و شدت استفاده آن بین مردم به محبوبیت بسیار بالایی رسید. 

طرح کشت و فرآوری آلوئه ورا منجر به تولید فرآورده های زیادی از جمله: کارخانه تولید شربت آلوئه ورا، ژل، پودر، محصولات آرایشی و بهداشتی میباشد.

 آلوئه ورا از خانواده کاکتوس ها می باشد و به آبیاری بسیاری کمی نیاز دارد و بیشترین استفاده مفیدی که از آلوئه ورا می شود ژل درون برگ های آلوئه ورا می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. 

طرح توجیهی ژل، پودر و نوشیدنی آلوئه ورا یکی از آن طرح هایی است که می تواند به درآمد زایی برسد. 

راه اندازی خط تولید ژل و پودر آلوئه ورا این روزها بسیار باب شده است و خیلی از افراد به خیال اینکه می توانند به سود بسیار بالایی برسند در این راه سرمایه گذاری میکنند. 

اما احداث کارخانه تولید آلوئه ورا و مشتقات آن دردرجه اول نیازمند سرمایه های بسیار بالایی می باشد همچنین قبل از احداث کارخانه باید تمامی جوانب آن بررسی شود به طوریکه طرح توجیهی تولید مشتقات آلوئه ورا باید تمامی موارد آن زیر نظر سازمان مربوطه تایید شود تا مجوز احداث آن ارائه گردد. 

خرید تجهیزات و دستگاههای گران قیمت برای هر خط تولیدی که مربوط به آلوئه ورا می باشد بسیار هزینه بر است ضمن اینکه مواد اولیه و طرح بسیار مناسب برای بسته بندی کردن محصولات نیز در نظر مشتری بسیار مهم است تا بتواند به یکی از مشتریان ثابت و همیشگی تبدیل شود. 

بعد از راه اندازی خط تولید آلوئه ورا و بسته بندی محصول نهایی، حال نوبت به معرفی و فروش آن در بازار می رسد که شما باید هزینه بسیاری بابت تبلیغات آن نیز انجام دهید. 

این هزینه ها شامل: برندسازی، تبلیغات بنری، تبلیغات در رسانه ملی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ...

از مشکلات اصلی خط تولید آلوئه ورا میتوان به خرید تجهیزات گران قیمت و هزینه تبلیغات اشاره کرد که شاید قسمت بزرگی از این کسب وکار را به خود اختصاص دهد. 

اما بهتر است قبل از سرمایه گذاری در هر خط تولیدی که شما را با مشکلات زیادی روبه رو میکند در زمینه انواع خط تولید نیز تحقیقاتی انجام دهید. 

یکی از راههایی که می توانید سریعتر در زمینه کسب وکار خود سرمایه گذاری کنید دریافت خط تولید از شرکت سارگن استون می باشد. 

این شرکت با ارائه بیش از 12 خط تولید پردرآمد، پرسود و جذاب به شما کمک میکند تا بتوانید یکی از آنها را انتخاب کرده و سریعا کسب وکار خود را شروع کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کرده  و با نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شوید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که محصولات گلخانه ای از طعم و مزه خاصی برخوردار نیستند و دیگر مانند سایق خوشمزگی های خود را ندارند.

شاید این موضوع برمیگردد به شرایطی که محصولات در گلخانه کاشته می شوند از جمله: 

  • نور مصنوعی
  • کود شیمیایی
  • تهویه غیر طبیعی 
  • محفظه بسته 
  • خاک دستکاری شده 
  • و...

پرورش موز گلخانه ای هم مانند همه محصولات از جمله میوه هایی است که در گلخانه رشد میکند و این روزها درآمد موز گلخانه ای بسیار گول زننده است به طوریکه کمتر کسی است تا با چالش و مشکلات پرورش موز گلخانه ای آشنایی داشته باشد. 

همانطور که می دانید موز میوه گرمسیری می باشد و در نواحی جنوب کاشت و برداشت آن به وفور مشاهده می شود. 

اما طرح توجیهی پرورش موز گلخانه ای یکی از طرح هایی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و می خواهند آن را به سازمان مربوطه ارائه دهند تا مجوز کاشت موزگلخانه ای را دریافت کنند. 

اما هزینه احداث گلخانه موز بسیار بالا می باشد به طوریکه هم خرید تجهیزات هم در روند کاشت آن با مشکلات بسیار زیادی روبه رو خواهید داشت. 

ضمن اینکه درست است که این میوه مصرفی افراد است اما با بالا رفتن قیمت ها بسیاری از مردم ترجیح میدهند از میوه های دیگری که قیمت مناسبتری دارند استفاده کنند. 

برای اینکه بتوانید در کسب وکار خود به فردی ثروتمند تبدیل شود در مرحله اول لازم است تا در انتخاب خود دقت بالایی داشته باشید. 

انتخاب کردن هر نوع کسب وکاری که فقط بر اساس تعاریف دیگران آن را انتخاب کرده باشید جز ضرر و شکست برای شما چیزی نخواهد داشت. 

کاری را انتخاب کنید که هم تجهیزات کمتری را بخواهد و هم اینکه شما را به سود بالایی برساند. 

در همین راستا شرکت سارگن که در مجموعه خود انواع خطوط تولیدی را دارد به شما پیشنهاد میکند با وارد شدن به سایت اصلی شرکت سارگن استون که لینک آن در انتهای صفحه برای شما قرار داده شده است این خطوط تولیدی را مطالعه کرده و با نحوه کار هریک از آنها آشنا شوید. 

همچنین با دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه این شرکت می توانید بهترین تصمیم گیری را با توجه به میزان سرمایه خود داشته باشید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

کشت سویا

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد سرمایه داری هستید که میخواهید کسب وکاری برای خود راه بیاندازید اما نمی دانید که چطور و از چه راهی وارد شوید و یا حتی در انتخاب نوع کار خود تردید دارید بهتر است با شرکت سارگن استون که بیشتر از 12 نوع خط تولید پرسود دارد آشنا شوید. 

این شرکت مجموعه بزرگی از انواع خطوط تولیدی پرسود می باشد که به شما کمک میکند تا بتوانید با توجه به میزان سرمایه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. 

با دریافت مشاوره های رایگان بیشتر با این خطوط تولیدی آشنا شوید و یکی از آنها را انتخاب کرده و کسب وکار خود را شروع کنید. 

در ادامه به بررسی کاشت سویا و نحوه برداشت و سود و زیان این محصول صحبت خواهد شد. 

طرح توجیهی کاشت سویا از این نظر اهمیت دارد که ابتدا شما بدانید که باید چه کارهای و چه تجهیزاتی خریداری کنید و این به کار شما را کمی سرعت می بخشد. 

روش کشت و برداشت سویا به این صورت است که ابتدا باید از شرایط محیطی و آب و هوایی اطمینان حاصل شود چرا که این دانه نیاز به آب و هوایی گرم دارد. 

از جمله مواردی که باید رعایت شود:

  • میزان کوددهی 
  • خاک مناسب 
  • زمین آماده برای کاشت 
  • آبیاری
  • تراکم بوته ها در خاک 

که جزء اصول کشاورزی برای هر نوع کاشتی می باشد و پرورش سویا نیز این قاعده خارج نمی باشد. 

برای برداشت دانه سویا زمانی که غلاف سویا یا همان محفظه ای که دانه های سویا در آن قرار می گیرد به رنگ زرد، قهوه ای در بیاید یعنی زمان برداشت محصول فرا رسیده است. 

از مشکلات کاشت سویا میتوان به هزینه آبیاری و کوددهی این محصول اشاره کرد همچنین کنترل نکردن آفات و علف های هرز است که به شدت به محصول آسیب وارد می کنند. 

شما میتوانید برای راه اندازی کشت و پرورش سویا کمی با تامل و تحقیقات بیشتری عمل کنید و نسبت به این کسب وکار و مشکلات آن آگاهی پیدا کنید. 

ضمن اینکه می توانید با مطالعه خطوط تولیدی که در شرکت سارگن وجود دارد از نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شوید.

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

در گذشته که هنوز ایزوگام تولید نشده بود کف بام خانه ها را به وسیله سیمان و آجر می پوشاندند که این مسئله باعث شد تا در زمان بارندگی به مرور نم زدگی به داخل سقف خانه راه پیدا کند. 

با گذشت زمان و پیدا کردن راه حل های گوناگون به این نتیجه رسیدند که ایزوگام کردن بام خانه ها می تواند عایق محافظتی بسیار خوبی برای منازل به شمار برود. 

پایه اصلی ایزوگام قیر می باشد که با ترکیب مواد دیگری همچون الیاف معدنی، پودر مصنوعی، آلومینیوم، پلی اتیلن، پلی استر ورقه های نازکی تولید میکردند که با  آن می توانستند بام خانه ها را بپوشانند که البته بسیار عایق محافظتی خوبی می باشد و تقریبا همه از عملکرد آن راضی می باشند.

با محبوبیت ایزوگام خیلی از افراد خواهان این شدند که خط تولید ایزوگام تمام اتوماتیک را راه اندازی کنند و از آن به عنوان منبع درآمدی پرسود یاد میکنند. 

اما با زیاد شدن افرادی که این کسب وکار را انتخاب میکنند به تدریج بازار آن نیز رشد و سود قبلی خود را نداشته و خیلی از افراد را به ضرر رسانده است. 

این افراد گمان میکردند که درآمد کارخانه تولید ایزوگام بسیار پرسود است و به صورت ثابت و همیشگی می باشد اما این موضوع رفته رفته ماهیت خود را ازدست داد به طوریکه کارخانجات تولید ایزوگام نیز با مشکل مواجه شده اند و رو به ورشکستگی هستند.

یکی از مشکلات خط تولید ایزوگام تامین مواد اولیه و همچنین قیمت دستگاه تولید ایزوگام است که بسیار بالا می باشد و ممکن است قسمت زیادی از سرمایه شما را مصرف کند. 

اما  سود تولید ایزوگام کاملا به دور از واقعیت است چرا که برای تولید ایزوگام باید تجهیزات و دستگاههای پیشرفته خریداری شود که این موضوع قطعا بر روی قیمت نهایی ایزوگام تاثیرگذار خواهد بود و ممکن است هر کسی نتواند با قیمتی که شما تعیین کرده اید ایزوگام را خریداری کند. 

اما بهتر است کمی عاقلانه تر به موضوع نگاه کرده چرا که راه اندازی هر کسب وکاری سختی های خودش را دارد ولی بهتر است در راهی سرمایه گذاری شود که یقین داشته باشید سود بالا و مشکلات کمتری دارد. 

شرکت سارگن استون یکی از خطوط تولیدی پرسود می باشد که به شما کمک میکند تا بتوانید از بین این خطوط تولیدی که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و اطمینان داشته باشید که در این راه تنها نیستید. 

چرا که مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون به شما کمک میکنند تا از تمامی مراحل کار آگاهی پیدا کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

پرورش صنعتی جلبک

جلبک که در ابتدا همه گمان میکردند نوعی گیاه باشد که در سطح آب رشد میکند اما این موضوع رفته با تحقیقات بسیاری مشخص شد که جلبک ها نوعی موجود هستند که در روی آب و بعضی از آنها در اعماق دریاها و در میان صخره ها رشد می کند.

محقیق تاکنون نتوانسته اند جنین جلبک ها را به طور واضح مشاهده کنند چرا که این موجودات ساختار زایشی جلبک ها مشخص نمی باشد. 

جلبک ها کاربردهای بسیاری در زمینه های: غذایی، نساجی، دارویی، آرایشی، کودسازی، کشاورزی، تصفیه آب دارد و از این رو تولید و پرورش جلبک این روزها به یکی از مشاغلی تبدیل شده که خیلی از افراد سرمایه گذار بدون داشتن اطلاعات کافی و درست در آن سرمایه گذاری میکنند.

شاید به اشتباه و اغراق خیلی زیاد است که فکر میکنند درآمد پرورش جلبک بالا است و از مشکلات پرورش جلبک خبر ندارند. 

تاسیس کارخانه تولید جلبک یکی از آن کسب وکارهایی است که فکر میکنند زحمت کمی دارد و با سود پرورش جلبک می توانند زودتر به همه اهداف خود برسند. 

اما پرورش صنعتی جلبک نیازمند تجهیزات و زمین بسیار بزرگی است که باید استخرهای وسیعی در آن قرار بگیرد تا پرورش جلبک را بتوان انجام داد. 

انواع جلبک که در صنایع مختلف پرطرفدار هستند عبارتند از:

  • جلبک قرمز 
  • جلبک سبز
  • جلبک قهوه ای 
  • جلبک طلایی تک سلولی 
  • جلبک اسپیرولینا
  • جلبک کلرلا 

هر کدام از این جلبک ها در شرایط محیطی و آبی خاصی باید رشد کنند که بسیار حساس می باشند. 

پرورش جلبک یکی از آن دسته کارهایی می باشد که شما را بسیار درگیر خودش میکند و اما سودی که از آن حاصل می شود بسیار کم است. 

اما شما می توانید به جای راه اندازی این کسب وکارهایی که مشکلات زیادی دارند می توانند در زمینه های دیگر تحقیق و بررسی کنید تا متوجه شوید کارهای بسیاری هستند که میتوانند شما را به سود بالایی برسانند. 

با خطوط تولیدی شرکت سارگن استون می توانید به اهداف خود برسید چرا که تنوع این خطوط تولیدی باعث شده تا شما انتخاب راحتتری داشته باشید ضمن اینکه این خطوط تولیدی سود بسیار بالایی نیز دارند و شما را به فردی موفق و ثروتمند تبدیل خواهند کرد. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

آلوئه ورا از آن گیاهانی است که توانسته به تنهایی در صنعت آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و نوشیدنی نقش بسزایی را ایفا کند. 

کاشت آلوئه ورا که مدت زمان بسیار زیادی هم از وارد شدن آن به کشور نمی گذرد به یکی از فعالیت های پرطرفدار تبدیل شده و خیلی از افراد حتی میخواهند پرورش آلوئه ورا در گلخانه را رونق دهند. 

طرح توجیهی پرورش آلوئه ورا که برای دریافت مجوز باید حتما ارائه شود شامل موارد زیر است:

  • محل احداث و یا مزرعه مورد نیاز برای پرورش آلوئه ورا
  • تجهیزات لازم برای کاشت 
  • احداث گلخانه و تاسیسات لازم برای راه اندازی آن 
  • خاک، نور، آبیاری و تمامی مواردی که هم در مزرعه و هم در گلخانه باید رعایت شود. 
  • تعداد افراد مورد نیاز برای کاشت و برداشت محصول

از معایب کشت آلوئه ورا می توان به این موضوع اشاره کرد که تقریبا در این کسب وکار پرورش آلوئه ورا دست زیاد شده است و خیلی از افراد هستند که در این شغل سرمایه گذاری کرده اند. 

همچنین شما بعد از برداشت محصول باید با کارخانجات مختلف قرارداد بسته تا آلوئه ورا را از شما خریداری کنند. 

و این موضوع ممکن است با چالش های فراوانی همراه باشد چرا که همیشه کارخانجات تولیدی افرادی را دارند که محصولات خود را از آنها خریداری کنند و جلب اطمینان آنها برای همکاری با شما ممکن است زمان زیادی را بگیرد که در نهایت محصول پرورشی شما خراب شده و بلا استفاده خواهد بود. 

برای اینکه کسب وکاری پرسود راه بیاندازید نیاز دارید تا روش های مختلفی را مورد مطالعه قرار دهید با تحقیقات وسیع تر می توانید بفهمید که انواع خطوط تولیدی وجود دارند که شما را زودتر به هدف می رسانند و شرکت سارگن استون با ارائه بیشتر از 12 خط تولید به شما این فرصت طلایی را می دهد تا بتوانید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و در آن سرمایه گذاری کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

کاشت زیتون | معایب کارخانه روغن زیتون 

مدت زیادی است که زیتون در سفره های ایرانی جای خود را باز کرده و نقش مهمی ایفا میکند و از آنجائیکه زیتون به صورت های مختلفی قابل مصرف است از  آن استفاده های فراوانی میشود. 

روغن زیتون و فرآورده های آن امروزه به یکی از محصولات پر مصرف تبدیل شده اند و این موضوع باعث شده تا سرمایه گذاران بسیاری وسوسه شوند و این خط تولید را راه اندازی کنند. 

کاشت زیتون که مناطق گرم و خشک را می طلبد و اگر منطقه ای دارای رطوبت زیادی باشد به سختی می تواند رشد کند و یا اینکه میوه های ریزتری را به بار می آورد. 

یکی از مشکلات کاشت و برداشت زیتون این است که برای کاشت باید خاک، میزان شوری خاک، مقدار رطوبت خاک، آبیاری به موقع این محصول باید بر اساس قواعد و اصول کاشت آن رعایت شود و اگر این پارامترهای رعایت نشود قطعا نمی توان محصول خوبی نیز ارائه کرد.

خط تولید روغن زیتون یکی از فرآورده هایی است که این روزها نقش بسیار پررنگی را در آشپزخانه منازل و رستوران ها ایفا میکند. به دلیل اینکه زیتون، زیتون شور، زیتون پرورده، روغن زیتون از فواید بسیاری برخوردار هستند و طرفداران زیادی دارند. بسیار افرادی وجود دارند که می خواهند در این راه سرمایه گذاری کرده و به سوددهی برسند. 

اما از معایب کارخانه روغن زیتون این است که محصول نهایی شما باید با تبلیغات بسیار زیادی به مردم و جامعه معرفی شود چرا که کارخانه و شرکت های بسیار بزرگی وجود دارند و محصول آنها توسط مردم استفاده شده است و چه بسا که مردم به آنها وفادار هستند و فقط از یک برند خاص استفاده میکنند. 

به همین دلیل راه اندازی و هزینه برای ساخت کارخانه زیتون و فرآورده های آن با ریسک بالایی همراه است به طوریکه علاوه بر قیمت بالای تجهیزات آن باید هزینه تبلیغات زیادی نیز بپردازید. 

اما پیشنهاد می شود خطوط تولیدی را انتخاب کنید که هیچ کدام از این دردسرها را نخواهد داشت و شما می توانید در مدت کوتاهی به سود بسیار بالایی برسید. 

این خطوط تولیدی متنوع که متعلق به شرکت سارگن استون می باشد به شما کمک می کند تا کسب وکاری متفاوت و پرسود را راه اندازی کنید. 

با مشاوره های رایگانی که از این شرکت می توانید دریافت کنید با نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شده و یکی از آنها را طبق سرمایه خود انتخاب کنید و شروع به راه اندازی این خط تولید کنید. 

www.sargonstone.com

  • مطلب نویس