مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

مطالب مفید

کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار نوین

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این سنگ برای اولین بار توسط بومیان آمریکایی کشف شد و از این سنگ ها برای انجام معاملات تجاری خود استفاده میکردند. سنگ سان استون قدمتی بسیار طولانی دارد که برای اولین بار در نزدیکی دریاچه بایکال در روسیه و ذخایر جنوب نروژ پیدا شد. 

سنگ خورشید نوعی از فلدسپار پلاژیوکلاز است که شفاف است و تا در مقابل نور درخشش بسیار زیادی را از خود نشان می دهد که نوری که از این مدل سنگ ها منعکس می شود دارای زاویه مشترک بوده که منعکس می شود.

ویژگی نوری که از این سنگ مشاهده می شود با عنوان آونتورسنس است و این خودش به نوعی اثر شیلر می باشد که با جرقه و تلالو بسیار بیشتر در اونتورین و فلدسپار یا همان سنگ خورشید می توانیم ببینیم.

آونتورسنسی پدیده ای است که نور تولید شده به وسیله سان استون می باشد و با سه عمل مختلف مشاهده می شود:

حرکت در سنگ نور، حرکت موقعیت نور، حرکت چشم ناظر

سنگ خورشید به عنوان هلیولیت اگر دارای پدیده آونتورسنسی باشد به  عنوان فلدسپار آونتورین شناخته می شود.

رنگ سان استون یا سنگ خورشید بین رنگ های صورتی تا قرمز می باشد که البته دامنه اصلی این رنگ قرمز و نارنجی است که در مقابل نور خورشید به رنگ های دیگری نیز ممکن است دیده شود. 

رنگ های سبز این سنگ نیز وجود دارد که البته بسیار کمیاب هستند و بیشتر در رنگ های قرمز و نارنجی ممکن است دیده شود. 

معدن سنگ خورشید (سان استون) یکی از مشهورترین معادن سنگ خورشید در ایالات متحده اورگن می باشد که در این معدن اندازه سنگ ها کمی بزرگ است و عملیات معدن کاری باید برای استخراج آنها انجام شود.

خواص سنگ خورشید نیز مانند تمامی سنگ های معدنی که از طبیعت یافت می شوند زیاد است و برای مطالعه دقیق تر در مورد این سنگ می توانید بر روی هر یک از این لینک هایی که قرار داده شده کلیک کرده تا در مورد سنگ خورشید اطلاعات کاملتری در اختیار داشته باشید. 

در سایت جواهر می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را خریداری کرده و در مورد هریک از انها نیز اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید. خرید کردن از سایت جواهر با این مزیت همراه است که شما تمامی جواهرات و زیورآلات مردانه و زنانه را می توانید به همراه شناسنامه بین المللی دریافت کنید. 

بسیاری از افراد هستند که بسیار علاقه دارند از بیشتر سنگ های قیمتی مانند: الماس، یاقوت، زمرد، یشم، عقیق، فیروزه و دیگر سنگ های قیمتی همراه خود داشته باشند در سایت جواهر سنگی به نام مولتی که ترکیب بیش از 12 نوع سنگ قیمتی می باشد وجود دارد که بسیار پر خاصیت و ارزشمند است. 

این سنگ که از ترکیبات سنگ های مختلف است به همان نسبت نیز خواص آن افزایش پیدا کرده است و سنگ مولتی برای افزایش رزق و روزی، افزایش اعتماد به نفس، دور کردن انرژی های منفی، جلب محبت، ایجاد عشق و علاقه فراوان بین زوجین و دهها خواص دیگر درمانی برای دردهای فیزیکی و مشکلات روحی دارد که سنگی موثر است. 

سنگ مولتی را می توان به عنوان کادوی روز ولنتاین، کادوی روز زن یا روز مرد، کادوی روز تولد و یا هر مناسبت دیگری هدیه داد که سنگی  بسیار ارزشمند می باشد.  

WWW.Javaher.site

  • مطلب نویس
  • ۰
  • ۰

یکی از انواع سنگ های تکنوسیلیکات سنگ سودالیت است که در بازه رنگی آبی تا بنفش بسیار پرطرفدار می باشد و از دیگر کانی های معدن فلدسپاتوئیدها می باشد که در مشخصات سنگ سودالیت رده های سفید رنگی وجود دارد و در برخی مواقع ممکن است که برای معرفی سنگ سودالیت افرادی آن را با لاجورد اشتباه بگیرند. 

برای اولین بار در سال 1811 سنگ سودالیت اصل توسط اروپائیان کشف شد و نام آن از مقدار سدیمی که در این سنگ وجود دارد گرفته اند. بیشترین ذخایر این سنگ در کانادا وجود دارد و در سال 1901 معدن مشعوری در پرنسس سودالیت بر همین اصل نامگذاری شد.

این شاهزاده خانم از این سنگ برای تزئین دکوراسیون محل اقامتش که در لندن بود، استفاده کرد. مقدار 130 تن سنگ سودالیت در سال 1906 به عنوان یک سنگ زینتی به انگلستان فرستاده شد تا در خانه سلطنتی مورد استفاده قرار بگیرد. در آن زمان از سنگ سودالیت به عنوان شاهزاده آبی اسم می بردند.

از جمله خواص سنگ سودالیت برای دفع استرس، تقویت ذهن، کنترل فشار خون، افزایش اعتماد به نفس و غیره کاربرد دارد که برای توضیحات بیشتر این سنگ می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید. 

در سایت جواهر تمامی سنگ های معدنی اصل که قیمتی و نیمه قیمتی هستند به همراه نقره با کیفیت تزئین شده و به فروش می رسد که برای اطمینان خاطر خریداران آنها را به همراه شناسنامه بین المللی صادر کرده تا از اصالت کالا اطمینان کامل حاصل شود. 

تمامی سنگ های معدنی اصلی در قالب یک سنگ مولتی ساخت جواهر سایت و انحصاری این فروشگاه می باشد که بیش از 12 نوع سنگ مانند: الماس، یاقوت، زمرد، یشم فیروزه و .... را با یکدیگر ترکیب کرده و به شکل یک سنگ زیبا می باشد که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است. 

سنگ مولتی برای افزایش رزق و روزی، افزایش قدرت، دور کردن استرس، دفع انرژی های منفی و دهها خواص دیگر کاربرد دارد که سنگی بسیار بسیار موثر در جلب محبت نیز می باشد و کادوی ولنتاین سنگ مولتی یکی از بهترین انتخاب ها برای هر فردی است که بتواند در این روز در دیگر مراسمات از این سنگ استفاده کند. 

انواع زیورآلات زنانه و دخترانه به همراه جواهرات مردانه در سایت جواهر به فروش می رسد. برای ورود به سایت به لینک انتهای صفحه مراجعه کنید. 

WWW.javaher.site

  • مطلب نویس